گامی در مسیر بهرهوری با برگزاری دوره آموزشی مدیریت مصرف اکسیژن در بیمارستان فیروزآبادی
به گزارش روابط عمومی بیمارستان فیروزآبادی، در راستای اجرای دستور مدیریت بیمارستان و با هدف بهینهسازی مصرف اکسیژن مایع، کاهش هزینههای جاری و ارتقای بهرهوری سیستمهای اکسیژنرسانی، دوره آموزشی ویژهای برای پرسنل واحد تأسیسات برگزار شد.
در این دوره که با تدریس خانم مهندس آبام، مسئول واحد تجهیزات پزشکی بیمارستان برگزار گردید، مباحث کلیدی و کاربردی در خصوص نحوه صحیح مدیریت و تنظیم سیستمهای تولید و توزیع اکسیژن تشریح شد.
مدرس این دوره آموزشی ضمن تأکید بر لزوم جلوگیری از هدررفت و مصرف غیرضروری اکسیژن مایع، راهکارهای فنی و عملیاتی برای کاهش هزینههای مرتبط را به شرکتکنندگان آموزش داد.
در پایان این جلسه آموزشی، بر رعایت دقیق دستورالعملهای ابلاغی و پایش مستمر عملکرد تجهیزات تأکید شد. هدف اصلی از اجرای این دوره، ایجاد رویکردی هدفمند در مدیریت منابع بیمارستانی است تا ضمن حفظ کیفیت خدمات درمانی به بیماران، از تحمیل هزینههای اضافی به سیستم جلوگیری به عمل آید.
کامنت