سهشنبههای فیروزآبادی؛ بازدید میدانی مدیریت بیمارستان از بخشها برای پیگیری مشکلات و ارتقای خدمات
به گزارش روابط عمومی بیمارستان فیروزآبادی، در ادامه برنامه «سهشنبههای فیروزآبادی» و با هدف بررسی میدانی روند ارائه خدمات و رسیدگی به مسائل بخشها، مهندس جوانمردی مدیر بیمارستان به همراه مسئولان حوزه پشتیبانی از بخشهای آزمایشگاه، پاتولوژی و اورژانس بازدید کردند.
در این بازدید، مدیر بیمارستان از نزدیک در جریان نحوه ارائه خدمات، مشکلات و کمبودهای موجود در این بخشها قرار گرفت و با کارکنان و مسئولان واحدها به گفتوگو پرداخت. در ادامه نیز جلسهای با حضور مسئولان واحدهای مربوطه برگزار شد که در آن بر اهمیت بهبود کیفیت خدمات درمانی، ارتقای رضایتمندی بیماران و همچنین توجه به نیازهای پرسنل بیمارستان تأکید شد.
در این نشست مقرر شد مشکلات مربوط به سیستمهای سرمایش، گرمایش و تهویه هوا در بخشهای مرتبط در اسرع وقت بررسی و برطرف شود. همچنین برای رفاه حال بیماران، دستور خرید ویلچر برای بخش اورژانس صادر شد.
برنامه «سهشنبههای فیروزآبادی» با هدف ارتباط مستقیم مدیریت با کارکنان، شنیدن مسائل و مشکلات بخشها و تلاش برای رفع آنها به صورت مستمر در بیمارستان برگزار میشود.
کامنت